reede, 6. mai 2011

uued limiidid :)

Täna mängisin esimest korda elus NL800s.(ei teadnuki et selline limiit olemas on) ja see on ka kõige kõrgem limiit mida ma FTPs kunagi mänginud olen.
(2-3a tagasi gamblisin bodogis NL200-NL2k aga jh.. see selleks)

kuid hetkel on siiski kodulimiidiks FR NL400 rush. (vahest bumhuntin NL200/NL600s.)
huvitav on see et NL400 on pmt kõige kõrgeim FR limiit mida kuskil regualaarselt mängida saab.
FR NL600+ laudu on vaid mõned üksikud teatud kellaegadel.

ehk siis tulevikus pean lõpuks 6maxile üle kolima.

...

4 kuud tagasi kirjutasin pokkeris jõudnud uuele tasemele? posti järgneva teksti:

* advanced strategy - väga hea NL200 reg <- mina siis poole aasta pärast!? :) pmt iga käsi suudab täielikult vastase/enda range peale panna ning lihtsalt/loogiselt mõeldes parima move teha. kasutab pidevalt level 3 mõtlemist. (What does my opponent think I have?)
+ sellele tasemele on omane peale hea strateegia ka stabiilne, monkey-tildi vaba mindset.


ja nüüd ma arvan et ma olen ennist kirjeldatud taseme täielikult saavutanud. :)

Kommentaare ei ole: