teisipäev, 18. jaanuar 2011

olen pokkeris jõudnud uuele tasemele?

disclaimer: väga suure tõenäosusega järgnev post ei vasta tõele ning on kirjutatud ainult hetke emotsioonide põhjal.... aga eks tulevikus on mul ikka tore seda lugeda.

Mulle tundub et ma olen jõudmas uuele tasemele pokkeris.
tase kus kohati on käead mängitud ideaalselt ning strateegia/mõtlemine on perfektne - maailma parimatega sarnane.
viimane sess sain enda õlale 4 korda patsutada ;) sest strateegiline mõtlemine mängitud kätes tundus lihtsalt õige :D/lihtne ja mis kõige tähtsam - loogiline.
selline tunne nagu kõikvõimas Phil Ivey oleks samamoodi mänginud.
Ja see sess ei olnud üldse mingi super A-game vaid tavaline pooleldi unine B-game

aga jh.. kui ma nüüd suudaks kuidagi A-gamemise stabiilsuse leida siis ma arvan et saaks NL200 regularidest päris hästi üle joosta. (muidug enne peaks bankrolli sebima :D)





minu arust on kokku 5 erienevat "taset"

1) donk
2) micro stakes TAG
3) "basic on selge"
3) advanced strategy
4) world class
5) Phil Ivey

donk on donk.
ei suuda ka NL2 beatida.

2) micro stakes TAG on selgeks saanud tarkustera - "tight is right" ja ka et "agressiivsus toodab" kuid ei oska veel loogiliselt/hästi agrolt mängida.
micro TAG pmt mängib ainult teiste(donkide) vigade(c pre AI w AJs) peale.
NL50 ei beatiks.

3) 2008a detsembris ütlesin et nüüd on mul basic selge.
ehk siis mõistan/oskan kõike muuve(cbet, double barrel, c/r) ning suudan TAG regide basic leake abuseda(3betida tüüpi kes foldib palju 3betidele)
suurimaks nõrkuseks on halb mindset/tilt.

4) advanced strategy - väga hea NL200 reg <- mina siis poole aasta pärast!? :) pmt iga käsi suudab täielikult vastase/enda range peale panna ning lihtsalt/loogiselt mõeldes parima move teha. kasutab pidevalt level 3 mõtlemist. (What does my opponent think I have?)
+ sellele tasemele on omane peale hea strateegia ka stabiilne, monkey-tildi vaba mindset.

4) world class
sinna läheb mul veel ~4a aega.
väga hästi seda taset kirjeldada ei oska aga pmt suudab hästi leveldada. (ma tean et sa tead et ma tean et sa tead et ma ..) mindset on ülihea. keskendub alati 110% kui grindib jne.
world class player beatib NL1000 rege.

5) Phil Ivey ehk ebareaalsed geeniused.
siia kuulavad mingi top 20 parimat mängijat.

3 kommentaari:

Pahvak ütles ...

Mis sa selle jaoks teinud oled? Lihtsalt tuli? :P

pikk28 ütles ...

hea tekst!

variatsioon ütles ...

@Pahvak.

eks ikka kõvast vaeva näinud ja tuimalt õppinud. ;)