neljapäev, 30. september 2010

Stake

Pikk jutt lühidalt:
läksin jälle peaaegu bustoks :D
kuid seekord ei viitsinud micros bankrolli kasvatada niisiis küsisin stake.
6dal septembril ma ka sain 20 buy ini NL100 FR FTP jaoks. total kasumi jagame stakejaga pooleks.

esimesed 30k kätt läks halvasti. siis aga leidsin mängust vea üles mille kiirelt ära parandasin ;)
suht basic leak oli. tõesti ei mõista miks ma seda esimese 10k käe jooksul ei näinud.

kokku mängisin septembris 91 tundi:


MGR on 2623$ nii et total profit peaks olema ca 2500$

edit:
panen siis juba järgmise kuu eesmärgid kh kirja:
100h mängu ja NON-SD tahaks kaotada vähem kui -2.5BB/100

2 kommentaari:

pikk28 ütles ...

täpsemalt ei taha rääkida sellest leakist? mul endal jookseb nonsd joon samamoodi põrgusse, erinevalt sinust, ei ole ma veale lähemale jõudnud. viitsid, siis võiksid PM saata prode foorumis pikk28-le.
muidu edu sulle!

variatsioon ütles ...

ei tahaks jh..
päris palju on NL100 FR FTPs eesti rege keda ma ei saaks enam abuseda kui avalikustaks selle.