esmaspäev, 7. juuni 2010

Tere taas - running bad

Nonii...
Hakkan uuesti blogima ja alustuseks siis väike update kui sitasti ma jooksen :)

Eelmise aasta lõpuks tabas mind starsi FR NL100s 20 buy inine downswing.
Selle peale ma põgenesin starsis bodogi kus tase on väga väga palju halvem.(19/01/10) Alustasin siis NL100s 6maxist ja liikusin kiiresti NL400+

Mängisin 20 päevaga 20k kätt ja teenisin ca 7k$. <- olid head ajad :)

NL600s tabas mind järgmine downswing mille sarnast ma kunagi näinud ei ole.

(NL600 6max on bodogi üli fishine. kõvasti hullem kui starsi NL100. ST et ma olin/olen 100% kindel et ma beatin seda. )

Ma kohtasin lauas ühte fishi kellel PTR statsid olid:
winrate -60BB/100 käsi üle 10k ja profit -10k$ ehk siis üüber fish.
Kohe kui ta oli mulle ühe bad beati ära teinud kutsusin ta HU NL400 mängima.
seal aga hävisin.. lihtsalt ükski kaart ei pidanud vastu jne. tuli mingi -4k$ päev.
see aga eriti ei morjendanud mind sest tilti ei olnud ja oleksin järgmine päev kõik samasugused otsused teinud.

Jama oli aga selles et see swing ei saanudki läbi. (siiamaani käib :D)

eks ma siis hakkasin vaikselt limiitidest alla liikuma. NL600 -> NL400 -> NL300 -> NL200
Mindset oli endiselt tip-top ja tunne oli üldiselt hea. Aga krdima swing ikka ei otsustanud lõppeda. Kaotasin veel tuhatkond dollarit ja mõtlesin et kui mul oleks rakeback siis ma oleks selle viimase paari kuuga 1700$ rikkam.


(09.05.10)Niisiis tegin uue konto koos korraliku rakebackiga.
Alustasin NL100st et kiiresti bankroll ülesse mängida. aga ei.. swing ei olnud ikka veel lõppenud.. lihtsalt kohutavalt halvasti läks. sain üks sess 3 2outerit jne. Igatahes jooksin kohtuavalt ja laskusin NL50sse :S :D
samal ajal sai ka ootamatult päris elus raha otsa. nii et nüüd olen suht bustosse mineku äärel :P




Nüüd ca 4 kuud hiljem olen siis 50 000 kätt/150h halvasti jooksnud. Netis bankroll ~1k$ ja päriselus ~ 200kr.
Vaikselt hakkab kopa ette viskama. 150h on päris pikk aeg sitasti jooksmises.

Naljakas on see et suudan ikka normaalselt laudades mängida. Aga krt.. ei usu et sellist mindseti kauaks jätkub. varsti ma murdun :)
Kui ma kiiresti august välja ei tule siis kolin bodogist FTPisse. ehk seal ei ole mul luck 0 keeratud.

Aga üldiselt kui ma nüüd hakkaks normaalselt jooksma siis ma ei oleks väga vihane pokkerijumalate peale.
Ja kui ma kunagi sellest swingist välja tulen siis ma olen tugevam kui kunagi varem ;)


"I believe that if I persevere against all the “bad beats” and losing streaks, and treat each experience as a learning experience then it is inevitable that I am going to become a successful poker player.
Bad beats and losing streaks (especially the long and drawn out ones) are the barbells, dumbbells, and treadmills of your emotional muscles. They help your emotional muscles become stronger, more agile, and more flexible. Be glad you are getting them. For without them, you are sure to become weak." - Tilt Coach (Kill Tilt NOW)

1 kommentaar:

Kalle157 ütles ...

Soovin kogu südamest Sulle edu!
Ja käi oma sõnade järgi,BM !!!
Blogi uuesti pidama hakata on hea mõte.See mõjub Sulle endalegi hästi.
Ootan huviga uut postitust!Edu laudades!
Kalle157